Lämnar Sälen imorgon söndag

Det känns konstigt. Jag har packat städat och moppat i mitt rum. Det är bara de sista sakerna som man använder varje dag som ska packas, sedan är säsongen slut för 08/09. Det har gått enormt fort tycker jag.

Kommer kännas hemskt tomt att inte ha dessa härliga folk runt knuten att hänga med. Men då är det ju tur att de faktiskt ska vara runtomkring i närheten och jobba i sommar, det känns bra!

Jag längtar inte efter att imorgon göra följande saker:

* inse att man ska hem och man ska träda ur denna bubbla
* säga hejdå till alla
* sitta i en bil i typ 7 timmar
* kanske inse att man glömt nått när man är i Björnsholm eller så

Anyway nu ska jag hitta på nått skoj eller vettigt får se vilket av det som det blir!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0