Skidåkning är ju sååå skoj!!

Idag var det ledighet, åh så skönt! Petra och jag hade redan bestämt att vi skulle ut och åka. Så efter frukosten gav vi oss av ner mot Snötorget och till uthyrningen! Snyggingen var givetvis där men han expiderade inte mig som tur var kanske!
Sen blev det att ta ut i backarna, men det blev ju bara barnbackarna först eftersom jag är så kass på att svänga till vänster haha! Men efter en timmes nötande där mötte jag upp Petra igen och vi åkte tillsammans. Lite upp och ner i de olika backarna blev det, sen kom vi på att vi ville ha tacobuffe och det hade vi borta på 303an så vi drog dit efter att jag faktiskt åk lite i halva Märtabacken! Det var grymt gott med tacos sen tog vi oss upp på toppen av backarna! Och tog oss bort t Snögubben som äntligen är klar! Sen vet jag inte vad som hände men jag och Petra kom nog lite fel och jag vet inte hur jag kom ner för den där backen men det var en blå backe jag var livrädd, men Petra peppade mig tack tack!
Hon fixade till mig så jag kunde svänga bättre också, det gick mycket bättre!
Jag är helt slut i kroppen nu och så ska man på fest oj oj hur ska detta gå!?



Jag i backen



Jag kommer med fart!



Petra och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0