Saker som fått mig på bra humör...

Hej hopp!

Känner mig glad och stolt! I går så ringde det nån på min mobil, svarade dock inte för jag inte kände igen numret.
Jag kollade på Eniro men fattade inte vem det var. Personen lämnade namn och nr och det visade sig vara en som jobbade för Piraterna Speedway och som ville ha lite bilder av mig! :D I Like! De skulle tydligen ha några bilder på de nya förarna som de värvat. Jag sa javisst men en slant vill jag ha för dem. Så kommer alltså få lite bilder sålda, det gillar jag verkligen! Det går framåt! De ska vara med i programmet en del av dem så det ska ju givetvis stå mitt namn som fotograf! :D:D
Vet att det är fjortisvarning med smajlisar men jag kör med några iallafall nu.



En av bilderna Piraterna vill ha - Emil Sajfutdinov på bakhjulet

Sen idag på jobbet så sa Grethe som är vår danska klippa på jobbet att hon hade snackat med några vänner som var här, som är danskar. De hade pratat med mig nere vid receptonen och de hade mycket gott att säga om mig. Att jag pratade så bra danska så de ju trodde jag var dansk först! Hehe no but pretty much on my way typ. Med tanke på hur otroligt många danskar det faktiskt kommer upp hit under säsongen. Jag pratar ju danska varje dag här, och det är så bra att jag får underhålla och utveckla det.

Sen på tal om danska och så, jag tittade på facebook igår och såg bilder på min älsklingsdansk och hans skiferie i Österrike. Bara sitter och suckar och saknar honom, varför ska jag känna så här för honom. Så fort jag tänker på honom så ler jag med hela ansiktet. För mig är han underbar, jag vet att ingen annan kanske tycker han är så speciell men för mig är han verkligen det. It is torture that he does not feel the way I feel. Men det är så det är antar jag, olycklig kärlek är det enda som lyckas drabba mig.

"Lean on my sholder baby, lean on my sholder.
Let me hear you breathe and let me hear your heartbeat
Let me run my fingers through your hair and let me see into your eyes
Put your hand in mine and never let go
Want to be yours forever - If you only knew"

Kommer nu från Fäbovägen. Det var bullkalas där, och sen var det mys i soffan med film. Alla låg på varandra typ. Tror jag var stöttepelaren som satt i kröken på soffan, för Jimmi låg på Sofia och Sofia på mig, och sen från andra håller låg Eva och sen Niklas på mig. Varmt blev det också men med tanke på att jag hade min jobbtröja som f.ö. var min julklapp som kom idag (som kostade 699 kr!!) så får jag skylla mig själv att jag inte tog av mig den.



Mums mums



Eva jag och Sofia kör soffhäng

Gillar o hänga på Fäbo de är så mysiga där! Jag tror jag flyttar in dit, det är väl ingen som skulle märka om jag bodde där istället va! Haha!

Anyway nu är det sovdags!

/PUSS alla mina söta,från Sasha

Kommentarer
Postat av: Niklas

Flytta till fäbo, jae kom hit bara välle! Det ligger en bäddmadrass i förrådet redan, så nog har vi rum lediga :)

2009-01-28 @ 13:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0