Så var det väl dags att skaffa sig en blogg då!

Nu när man ska upp till fjälls sa en kompis till mig att fixa en blogg så jag kunde skriva om allt som händer där och lägga ut lite bilder, och jovisst det blev till att göra så!

Är ju ganska så nybörjare på det här med blogg, fast jag lär mig väl, jag menar, hur svårt ska det vara?

Så var det torsdag då. Hela dagen har gått åt till att le och vara glad och trevlig, eftersom jag jobbat, 8.30 - 18.30. Det var sista dagen på macken för detta år. Lämnade nycklen borta hos casa de Reedman/Danielsson efteråt.  Skulle ta med en trea grädde och en stor cola, det gjorde jag, och ställde in det i kylen. Sen skulle jag öppna kylen igen, och visst faller colan ut och studsar ett par gånger också  så den blir riktigt mysigt skakad. Åh varför.
Anyway, sen stod jag och snackade med miss Reedman ett tag, för att sedan ta mig hemåt.

Sitter här och leker med min nya laptop, min första laptop. Men har även den andra datorn på, oj vilken prylfreak man är då.

Imorgon blir det en sväng in till stora staden Västervik. Ska upp i luften och flyga med far min, och ta lite bilder över våra domäner. Sen blir det väl att packa lite till, och sen måste jag träffa Annika; min halv-plast-brorsdotter. Men hon är nästan som min syster. Vi vet det mesta om varandra, efter det att hon flyttade upp till Västerås så fanns det inga hämningar på vad vi berättar för varandra, på både gott och ont.
Men du vet att en dag kommer jag chocka brallorna av dig, den dagen kommer jag lovar dig!!

Stor förväntan inför flytten upp till Lindvallen. Kommer man trivas, lär man sig jobbet snabbt, fester - blir det något sånt månne ;), finns det några heta grabbar där;;, ja det är mycket att fundera över.

Och på tal om ingeting alls. Har förhoppningsvis sålt mina första bilder förresten! Om nu inte de blåser mig, det får man ju inte hoppas, så skriver inte vilken förare det är förens jag fått pengarna. Men det är en svensk junior tror jag väl fortfarande han är iallafall. De ville ha bilder till en kalender och lite sponsorer. Måste dock bli mer benhård med priset, vad fasen, är det för dyrt, gå till någon annan då.

Och fick även förfrågan idag på FB av en annan yngre svensk förare, även han junior, om han kunde få köpa lite bilder till sponsorportfölj typ. Visst visst, härligt jag är en bil på väg. Så ska jag bara få mina pengar för bilderna jag hade med i SpeedwayStar för ett par månader sedan, och att jag får tidningen de var med i, sen är allt prima!

Jaha nu har jag babblat om sånt som inte intresserar en sate men det får ni dras med, så är det.

Så då ska jag nog avsluta första inlägget på min blogg.
Thanks 4 yr time!

Mwaah mwaah

//Sasha


Kommentarer
Postat av: Annika

Wohooo :D chocka brallerna av mig nu

2008-11-21 @ 00:16:59
Postat av: Mathilda

Skoj! Jag kommer følja din blogg iaf :) Har precis skaffat mig en oxå så ær oxå nybørjare :P haha!

2008-11-21 @ 09:27:47
URL: http://mathildathorssell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0