3dje åket

Blev en tredje gång ut i backen då. Slutade tidigt idag, eller tidigt,...16.00 för jag började vid 07.00. När Petra kom hem sa hon att Eva och hon skulle ut i backen en stund. Jag var inte svårflirtad på att hänga med. Niklas skulle också med och sen kom även Jimmi och Jessica, mina sambos. Dock var det ju kvällsåkning och inga bra backar var öppna tyckte jag. Jag o Eva åkte upp till halva Gustav men fan va brant det var. Vi gick ner igen och bara käppte på skidorna nere vid backen istället.
Sen tog jag ett par åk i lilla plana backen ovanför Gustav Grill o Bar.

PUSS from me!!



Gustavbacken



Niklas och Jessica var i backen också




Ingen åkbild på mig men väl en bära-skidorna-bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0