After Ski

Det var vad som stod på schemat i fredags. Var ledig fredag  så jag och Sandra drog ut i backen en sväng, men det blev bara ett par åk, sen var vi mer sugna på After Skin i Wärdshuset. Så vi knäppte av våra saker på fötterna och lallade in och köpte oss en öl! Sen stod vi där och hängde vid baren tills vi såg ett bord som var lite ledigt, så det norpade vi.
Väl sittandes, blev det att häva dricka, för jag som inte är en van hävare såg att Sandra och Petra var ena jävlar på det. Jag låg efter när de skulle ha sin andra öl, så för att få dem sluta tjata gick jag och köpte nytt, men lämnade ölen kvar. Tillslut fick Sandra dricka upp den, hehe.



Här tar vi en Jäger då


Bandet som spelade var Vi3 och dem har jag sett iallafall 2 ggr i Västerås på Kåren. Så det sa jag sen efteråt när vi snackade med dem lite. Då kom de tydligen från Västerås. Se där ja. Efter detta var vi alla tre i haatten så det räckte, men vi lullade hem och in på Personal 37 för lite mer...dricka! Lite kaos blev det i hallen ett tag, vi kravlade väl nästan allihop på golvet, mer p.g.a. att det var så mkt saker i hallen, men iallafall. Eva kom över senare och vi drack ltie av varje. Sen blev det halva Fäbo som var hos oss och det blev drickaspel som vanligt. Denna gång var det Gute-Niklas som fick äran att ta den sista kungen alltså fick han svepa den härliga spritshot som stod på bordet. Efter detta blev det ut på HC. Sibel spelade där. Jag minns lite av att jag tog bilder, dock såg jag sedan att de inte blev så bra men men man ser att det är hon iallafall.



Vi3




En hårt sminkad Sibel

Vår gäng stod vid nått bord och drack sen började jag snacka med en kille som var från Eskilstuna, nästan mina hemtrakter ju. Blev väl en puss eller 2 där och sedan bestämde vi träff utanför HC halv 2. Stod och mekade med min trasiga klocka när jag fann honom runt den tiden. Vi gick ut, lallade iväg på någon sidoväg, kom till en kontainer, där hoppade vi upp och där satt vi och drack öl tills hans bror kom och skulle ha med oss i taxi, men han var inte där när vi kom dit så vi fick fixa taxi själva, vilket gick smärtfritt. 100 fast pris, sa taxisnubben när ja visade P-legget.

Väl hemma sov inte folket hemma så man kunde liksom inte smyga in fyndet jag hade med mig, utan det var bara att traska in, säga hej och sen in på rummet pch stänga dörren. Så så blev fallet.

Dagen efter var jag så hemskt seg men jag skulle jobba vid 11 så det var bara att hålla god min och le.

Igår var det första stora incheckningen och det gick smärtfritt det också, skönt. Men idag har det varit ett helvete. Telefonen har gått stup i ett och folk har ommit när man står och ska lägga in felanmälan, så man har bara fått fler och fler saker att lägga upp. Jag skulle slutat kl 18 men slutade kl 18.45. Men vad gör man inte när det hete Telia-killen kommer ner och ber en om hjälp med deras Dongel-listor!! ;) I do anything for ya, babe, hehe.

Jaha nu är klockan över 12 och der är den 23e december. Snart julafton och julstämningen finns bara inte, trist. Men lite julklappar har jag iallafall.

Natti på er alla, söta!//Sashi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0