Det blev HC igen då

Igår hade jag jobb till halv 10 men vi var ju snabba och hade förberett allt så vi kunde gå lite efter 9. Kom hem och där satt Jimmi, Petra och Niklas som jobbar på Sälenstugan (den andra repan) och även en annan tjej, Sandra.
Hon var otroligt rolig och hon kände tydligen Jimmi sedan förra året, och hon hade bott i det hus vi nu bor i.
Niklas och Sandra satt och drack och de skulle ut till HC och Jimmi skulle skjutsa dem. Efter ett tag tyckte de att jag också skulle hänga på och jag var ju inte svår att vara på!

Blev bjuden på god tutti-frutti sprit och sen åkte polska spriten fram! Polski vodki!
Vi åkte vid halv 12 eller så och det var mycket mer folk igår än i fredags.

Köpte lite dricka och så, kommer inte riktigt ihåg när vi kom hem men vi kom iallafall hem tillslut, Jimmi körde ju så lugnt så.

Imorse vaknade jag och var lite ostabil, men hade ju inget jobb idag så jag kunde ta det lugnt. Jag kunde dock inte somna om efter att jag vaknat så jag startade datorn och kollade på lite Prison Break. Sen ropade Petra på mig och undrade om jag skulle med och träna. Så jag hängde på, men det blev inte mycket träning idag, bara 20 min. effektiv tid, var ju rätt trött efter gårdagens utgång.

Nu ska jag se Boston Tea Party!
Ha de!//Sash

Kommentarer
Postat av: Mischka

Hej!



Hej, jag har kollat in din blogg lite då å då. Jag tänkte att vi kunde prenumerera på varandras blogg, då får vi båda en ny prenumerant å tjänar alltså båda två på det:) Ha det fint!



http://miischka.blogg.se

2009-01-22 @ 15:09:56
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0