Lite skönt med ledighet

Vaknade rätt sent idag och har tvättat en massa kläder. Försökte få igång bilen men det var svårt, så Petra fick hjälpa mig med att starta, då gick det bra.

Vi ska baka lite här i vårt mysiga boende idag, lussebullar. Jag ringde mamma igår så fick jag ett recept på det. Får se hur det går för oss.

Det är grymt kallt ute, typ -10 minst. Igår var det -15. Lilla Anton gillar inte läget när det är kallt ju. Hur ska detta gå hela vintern.

Igår efter jobbet var vi och käkade på Lammet och Grisen, himla god mat och blev sjukt mätt! Billigt när man är personal också som sagt. Sen drog vi ner bort till Harrys för en svängom eller två. Lite roligt var det, dansade och hade oss. Stannade till slutet, sen gick jag Sandra och Sofia hemåt. Det var kallt som stryk men med lite granna alkohol i kroppen klarar man det ju!

Nu är det dags för lite bak och stök!

Puss Sashi

Kommentarer
Postat av: Linda

jag tänkte på dig häromdan vännen och jag känner en oerhörd saknad efter dig!!! FASEN ALLTSÅ. Hoppas allt är bra. Va ju evigheter sen vi hördes av. Kramar Linda från Vika

2008-12-18 @ 23:25:29
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0