Morgonen innan avresa

Fredag idag, vädret är fint, det är bra eftersom vi ska in till stan och flyga lite idag.
Jag kommer inte kunna sova inatt, eller så sover jag som ett litet barn och vaknar alldeles för sent så Eva får frysa häcken av sig uppe i Kårtorp. Det vill vi ju inte.
Ska ut och hämta Anton sen efter Västerviksbesöket. Var nu en snäll Anton och krångla inte så himla mycket, ok!?

Känner på mig att jag kommer glömma en hel del kvar här iallafall, det är ju inte så att man bara kan sticka hem under en dag då man är lite ledig liksom. Det är 50 mil upp dit, som Västerås t.o.r. fast vägarna är sämre där uppe så tar längre tid.

Kommer väl stöta på minst 4 st jag känner eller känner till där uppe; Anna, Linn, Frida och Linnea.

Jaha, nu ska jag nog kravla mig ur sängen, sminka min nuna och sen ta på mig några trasor.
Vi skulle åka vid kl 10.

Häpp//Sasha

Här kommer några flygbilder



Planet fortfarande kvar i hangaren



Hultö



Loftahammar



Den klassiska bilden på speedwaybanan givetvis



Så var vi nere på marken igen då...

Kommentarer
Postat av: Ia

Fan va nice me en blogg,jag gråter av lycka....

2008-11-21 @ 15:23:53
Postat av: Anonym

Najs med lite bilder på hultart :-)

ha det

2011-09-20 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0