Lämnat Sälen/Lindvallen

Nu har man kommit hem igen.
Det har packats, städats, umgåtts och städats igen. Idag var det dags att säga hej då till folket.
Lite känslosamt var det..efteråt. Sa hej o kram o sen fick man sms minuterna senare och tårarna ville komma fram, så jag döljde det bra med att gå runt lite.

Sen var det att rulla de långa milen hem. Stannade i Transtrand och käkade lite med Hampus o hans far sen rullade vi vidare, jag rullade även om Hampus för han körde för sakta tyckte jag ;)

Hade "Mössan" bakom mig en bra jävla stund, satt bara o garvade i bilen och snackade med Petra om det i telefon också, vi garvade gott båda två. Sen blåste han om mig för att 20 min senare stå vid vägkansten för en paus....nödvändigt?!

Nu ligger jag här i gamla sängen igen, men visst fattas det nått....

Ligger o lyssnar och inser geniets drag i musiken - Jakob Hellman

"kom med o gör en liten stund som ska va kvar i hundra tusen år ibland vill man inte gärna gå in fast regnet öser ner...."

Pussar mina bloggvänner!

Kommentarer
Postat av: essay

Glad to meet you here again!

2011-11-11 @ 15:27:40
URL: http://essayshelp.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0