Ara ara ara abrakadabra

Idag var det ganska segt, eller det var hemskt hemskt segt. Hände verkligen inte mycket allt, man bara tittade på klockan och hoppades att tiden skulle springa iväg. Sen plötsligt så bara stod det en man som jag tyckte jag kände igen vid skipasskassan. Daniel stod och sålde liftkort till en man och en kvinna och karln var en lite småbastant en och pratade med lite brytning. Stod och småkikade på honom lite och lyssnade på nr han pratade. Sen när de hade gått tittade jag på Daniel och han bara " Jaaa, det var han". Han...det var Ara Abrahamian! Brottaren som i OS kastade sin medalj p.g.a.domarna. Han verkar hemskt skön, har sett han på TV ett par ggr. Lugn och trevlig! Coolt att han varit ute och åkt lite lagg här i Lindvallen då!



Aaaaaaaara!!!

Nu sitter jag hemma och väntar på att laxen som ligger i ugnen, ska bli mumma. Sedan blir det kanske lite popcorn. De andra vill åka till Högis och "findricka" och umgås i pianobaren, men jag vet inte, jag börjar kl 07 imorgon vilken betyder senast stiga upp kl 06, jobbigt. Men sedan har man ju Melodifestivalen att se fram emot! Och jag och Petra (eller Jimmi o Petra) ska kanske åka t Leksand den 21 Februari, för hon har budat på 2 biljetter t den deltävlingen. Vore ju skoj o se det ju! Men vinner hon biljetterna så får vi ju dra lott om vem som ska med. Så vi får se!

Nä nu ska jag nog nörda vidare på nätet!

Puss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0