Så glad och stolt man blir

Ja nu tjatar jag om danskan här igen då, men fan vad glad man blir när de danskar man snackar med frågar om man kanske är dansk. Jag ska fan börja säga att jag är det eller att jag har danska föräldrar de lär ju tro på det!
Det känns skönt att jag får snacka danska varje dag för då underhåller man det, det e bra det.

Var nere och bowlade med Niklas Soifa och Jimmi ikväll, jag kom inte sist så kan vi ju säga iallafall!

Under helgen har jag har besök av både Calle från Eskilstuna och Dennis från STHLM. Det var grymt skoj, och i torsdags var det fest hos STHLM.sgrabbarna och gud det blev lite väl mycket där. Var lite väl risig dagen efter, och då ville ju grabbarna ha med mig ut i backlen men det pallade jag tyvärr inte med. Jag fick skjuts hem av Dennis och sen kastade jag mig i sängen och sov en bra stund. Det var verkligen skoj att få lite beök här uppe och nu har jag snackat med Lindschen också hon ska komma vecka 10, wiiiiee! Då ska jag ta lite deligt så vi kan umgås, festa och åka lite skidor, kanske hon kan lära mig lite knep och så! :)

Nu sitter jag här och funderar på att gå och sova, jag jobbar kl 7 imorgonbitti. Sedan blir det tacoskväll på Fäbo med alla mysfolk där! Och kanske lite utgång eftersom jag är ledig onsdag, kanske ska jag och Eva ge oss ut i backen lite för hon är också ledig.

Ja då ska jag kanske sova då! Tog med mig kameran till jobbet idag för det var så fint när solen gick upp! Laddar upp dem nu!



På väg till jobbet en solig morgon



Fint

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jepp jag delar med mig av alla knep jag kan. Har ju lyckats lära Markus att åka skidor så ska nog kunna ta mig an dig med =)Kram

2009-02-04 @ 19:10:12
Postat av: Anonym

du förlorade ju en serie :)

2009-02-10 @ 08:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0