Skidåkning och kändisar

Förra veckan komma mamma och pappa och då tog jag och pappa oss ut i backen både onsdag torsdag och fredag.
Jag tog mig ner för både Gustav och Lisa, blå och röd backe ja är så stolt över mig själv!

Det är ju så skoj, jag bara längtar ut i backen igen!

Kändisar har jag sett flera stycken på jobbet. Henrik Schyffert minsann, han skådisen som spelade Rico i Nya Tider (honom snackade jag t.o.m. med oooo gud vilka underbara ögon) och idag var Malin Ewerlöv Krepp inne och skulle ha skidskolebilder.

Livet leker här uppe och allt är underbart!På alla sätt! ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda§

Saknar dig här hemma, SASHIS!!

2009-03-20 @ 20:39:42
URL: http://lindaviberg,blogg.se
Postat av: Rumah Dijual

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0