Att vara sjuk i Sälen

Det är inte roligt, med tanke på att alla runtomkring ochså är sjuka. Folket på repan är sjuka och här hemma är Jimmi och Jessica sjuka. Jag blev väl värre sjuk efter fredagens fest. Vi var bjudna till Tandådalen, Sandra hade en polare som var där med några andra polare. Drack lite innan borta på Fäbo och sen drog vi bort till Tandå. Väl där var det fullt hus typ och jag och Sofia satt och drack hard booze, och det gick snabbt. Vips så satt man sen och var med i nån lek som man inte fattade ett dugg av, och vi som inte kunde leken fick dricka...hela tiden!! Kroken till raken raken till raken...och månen är rund öga öga näsa mun...fy fan va fjortisfull man blev då. Helt sjukt. Jag och Sofia drog i oss en halva sprit, duktigt snabbt.

Sen satt man i soffan och hade det lite trevligt, alltid nice ju. Jag kände mig dock lite stressig eftersom de andra skulle t Fjällis men jag var tvungen att dra till HC, så jag tvingade med mitt söte ragg i en taxi och vi drog till HC. Väl där var det han som fotade en hel del ist för mig, hehe det är bra med en assistent;)

Dagen efter mådde man som förtjänat, och dessutom ont i halsen. Igår var det hemskt jobbigt på jobbet, halsen var helt paj och jag vägrade att snacka i telefonen. Det gick bara inte, jag svarade två ggr bara. Idag stack jag ner till sjukan i byn, kom in vid 12.20 och kom till läkare 15.10 fy fan va sjukt, snacka om lång tid för ett stick i fingret, ett skrap i halsen och att klämma o känna lite på halsen och lyssna på lungorna. Fick iaf hostmedicin, som ska lösa upp halsen lite.

Blir jobb imorn, hoppas jag pallar med det.

PUSSIS från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0