Karatefylla var ordet

Det var födelsedagsfest här i 37an på torsdagen, då Jimmi min käre sambo fyllde 27 år (hualigen om några månader är det min tur). Jag slutade jobba vid 18 å började dricka runt 19, och lyssnade på musik och snackade med Jimmi och Jessica. Stack bort till Fäbo en sväng för att hämta dricka och lite folk. De hängde med över och partyt var igång, jag gick visst loss på allt jag hade. Det var sprit och cider och jäger. Minns inte alls att jag drack den där Jägern men det finns bildbevis så det är väl inget jag kan neka då.



Jägern rinner ner i våra strupar


Blev som sagt lite väl mycket och jag följde inte ens med ut, och det var det bästa beslut jag tagit, för jag hade nog antingen somnat i en snödriva eller blivit utkastad från HC, det är vad jag tror.

Det var en otroligt seg dag igår, låg till ca kl 4 på eftermiddagen. Och tanken på att dra till ännu en födelsedagsfest på kvällen var väl inte så lockande, men jag segade mig upp och tryckte i mig lite mat och sen drog jag bort till Gamla personal för lite fest hos Linda Högström. Det blev en hel del avslöjanden och skratt där kan jag lova.

Dock följde jag inte med ut, för jag var alldeles för trött för det. Gled hem vid 12slaget och lade mig och sov, det var skönt det.

Nu blir det ingen karatefylla på ett tag, är bara ledig en dag nästa vecka och då ska jag ha min privatlektion i skidåkning, shit jag är nervös, undrar hur det kommer att gå. Har en kille som lärare.

PUSSIS från Sasha


Kommentarer
Postat av: Lindchen

Hehe...låter som det gick vilt till där. Låter bra att du ska ta lite skidlektioner så kanske vi kan ta några åk ihop när jag kommer upp. Tänkte ta tag i min resa nu i helgen lr nästa vecka så vi hörs snart! Kram

2009-01-17 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0