En månad kvar snart

Hej där. Vet inte hur lång tid jag ska vara kvar här men det är slutet av mars nu iallafall. Och säsongen är till slutet av april. Jag stannar så länge jag kan.

Igår såg jag på förhoppningsvis sista semifinal matchen mellan Frölunda och HV 71. Satt nere i bowlingen och hade det trevligt, sällskapade Hampus då han inte var så upptagen. Satt även och gormade och skrek när HV gjorde mål, vilket hände flera ggr :D. När det hade gått 3 peioder så var det klar HV i final i år igen kan ju hoppas att de kan försvara sm-titeln men Färjestad kommer nog dominera.
Men det var hemskt trevligt att se HV gå vidare till sista drabbningen!

Snart fyller jag år också trevlans!!Ska nog ha lite fest på fredag..kom med presenter och grejer och lyckönskningar! :D

Nu ska jag nog ta och käka nått, sen blir det värdshuset och nått sorts party, houseparty med Blueline.

Pöss på er alla gulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0