Känner inte en jäkel i Västervik

Igårkväll var jag inne i Västervik för att se speedway hemma hos LindaLuring som nyss flyttat till nytt ställe med sin pojkvän. En härlig liten lght! Satt och hoppades på alla jag satt pengar på, sista hoppet stod tillsist till Tomasz Gollob men han kom 2a och då vinner man inga pengar tyvärr. Sen skulle vi ner på stan och se hur utelivet var. Jag har inte varit ute i Västervik på ett haövår så det är väl på tiden nu. Vi tog en sväng ner mot Club 9 först, där kände jag igen....ingen.....sen drog vi vidare mot Sahara, där kände jag igen...ingen.....det är helt otroligt vad många småfolk det är ute nuförtiden, alla som var där var väl mellan 17-22 o så vi då. Sen kom dock Jake och några av de andra, han berättade dock tragiska nyheter som hänt en av våra polare. Sen gled jag och Luring vidare bort mot Harrys en sväng, träffade Bängt och där fick jag världens bamsekram! Hon var såå glad över att se mig igen! Letade efter Zaida och Malin också men de va inne på Harrys sa Bängan så ja sa att de skulle stanna där ute med dem för ja ville träffa dem när vi skulle gå tillbaka. Luring och jag gick vidare till Morella, där sitter ju Zaida och Malin! Kramas och klappar lite på Malins mysiga bebismage!
Sen var klockan mycket och eftersom jag var bilburen så skulle jag ta bilen hem mot Loftahammar, alltså 50 min bilfärd. Men det gick bra, såg 3 rådjur och en älg men ingen av dem behagade hoppa upp på vägen när jag passerade, det kändes ju bra! Lade mig och somnade ganska omgående. Vaknade av ett smspip tidigt men orkade inte kolla vad klockan var och vem det var ifrån (även om jag visste vem det var ifrån;)) vaknade igen vid 11 och kollade, då hade jag fått sms vid 7, galet tidigt! Men blev ju glad över smset!

Nu ska jag börja planera på att göra mig iordning, jobb i eftermiddag och även imorgon eftermiddag. Sedan är det bäst att packa, för Tisdag är det Eskilstuna som gäller, speedway Sedan åker jag vidare till Västerås och sover hos Annika och töserna, jag ska ju till Sardinien på onsdag, gud vad underbart med lite semester!Blir ju bara några dagar men iallafall!

Över och ut, punkt slut! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har hört det som hänt nu då ja.....Har glömt o berätta.Fy fasen vad otäckt alltså. Mötte hans föräldrar i påskas o pratade med dom lite o nu bara....Huu huu, inge kul alls. Ha de bra o hoppas vi ses snart! Kram

2009-05-10 @ 18:47:19
Postat av: writing service

en jäkel i Västervik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0