Sitter på en balkong o solar i STHLM

Jag begav mig upp till STHLM igår för att träffan Linda och Jojo/Ashley och se Allsvenska speedwaypremiären Hammarby vs. Gasarna från Avesta. Matchen leddes av Hammarby hela tiden men mot slutet blev det jämnt, och hade sista heatet slutat 5-1 till Gasarna hade det blir 48-48, men så blev det inte och Hammarby vann sin premiärseger med 50-46. Har suttit och snackat en massa med de två töserna ig¨r, satt uppe till 3 typ så jag sov till efter 12 idag det var välbehövligt, sen blev man smsbombarderad av 3 pers på en gång! Gud vad populär man kan vara då! ;)

Nu sitter jag ute på Lindas balkong och solar mig samtidigt som jag uppenbarligen skriver här!
Det är grymt varmt här i solen, very nice!

Ska åka hem senare i eftermiddag antar jag. Jag ska jobba på macken på söndag, och bara förväntar mig en anstorminign av samma frågor; jaha är du hemma igen, hur var det där var det skoj? Jag borde nog spela in ett band med samma meddelande så kan jag spela upp det när folket frågar, visst låter det bra!?

Hade skumma drömmar inatt förresten, att jag hade en bulle i ugnen, och att jag hade en massa tusenlappar i plånboken som jag satte in på banken.

Ja det där med pengarna får gärna vara en sanndröm!

Nu ska ja hitta på nått annat här!

Ha det fint, puss till alla!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 16:33:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0