Dåligt med update här, sorry

Men det har varit mkt jobba och mycket utgång, både alkoholfylld och alkoholfri.
Har det dunderkul här uppe både med jobbet och sambosarna!

När det varit utgång så har vi varit på HC eller på Högis. Himla skoj med massor folk! Det var artister på Högis i helgen, Veronica Maggio fredag och Moneybrother igårkväll.



Veronica Maggio




Maggio



Moneybrother



Moneybrother




Moneybrother


Så har man hängt lite i grannhuset och haft det bara bra;) Fått lite sms då o då så det ha varit skoj! Anyway,  nog om det!

Eftersom det var utgång igår så var man lite seg, då man kom hem till sin egen säng vid 04-tiden. Men vi hade bestämt att ta ut och åka lite skidor/bräda idag, så det blev att dra på sig kläderna och traska den lilla biten till Gustavtorget. Där hyrde vi skidor. Vi var jag, Petra, Jimmi och Niklas. Grabbarna surfade bräda och vi brudar tog skidor. Billigt att hyra när man är personal också, nice! Sen var det bara att dra ut, men jag som ALDRIG åkt förut fick ta barnbacken. Rädd som fan inför första åket typ, men bara ja åkt en gång fick jag lite häng på det och sen gick det faktiskt himla bra, nöjd som satan!



Petra och jag ute i backen




Wohoo, Anja Pärson släng dig i väggen! ;)


Sen blev det att ta en fikapaus på Gustav Bar o Kök och sen ut i backen igen, men då skulle tokarna ha med mig upp i stora backen, Gustav. Big mistake! Vi åkte dock bara upp halvvägs men satan det var brant! Jag lyckades lite men satan, sen ramlade jag och vred ena knät så jag låg kvar i backen och samlade kraften, sen kom Jimmi och hjälpte mig upp. Försökte lite till men det var så satans svårt, så jag pallade inte mer efter ja kommit en bit ner så tog jag av mig skidorna och gick ner. De andra åkte några åk till i stora backen, men jag drog till barnbacken igen får ett par åk.

Efter vi åkt var klockan ca 3 och vi lämnade skidorna och traskade hem.

Nu sitter vi framför tv:n och är helt utmattade. Petra ska laga lasagne ikväll till oss här i 37an och sen kommer Sandra och Niklas från Gamla personal, och sen kanske vi ska ut på HC en sväng, men det blir lugna puckar då eftersom jag jobbar 9-17 imorgon.

Ska vara lite bättre på update framöver jag lovar!
Puss Sashi

Kommentarer
Postat av: . .

Öjje! föbod, vi bor på fäbod :) ingen koll på dina gäster?

2008-12-10 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0