Nyårsafton imorn ju

Veckan som gick har gått bra, bättre än måndagen och tisdagen iallafall. Torsdagen var det utgång på HC, det var första gågngen jag skulle fota där för efterfesten.com. Det gick väl ok, fotade lite folk. Jag var där inne själv för Sofia, Niklas och Eva tyckte det var för lång kö så de stack till Högis och sen drog de hem. Men framåt slutet träffade jag iallafall en jag kände lite, nämligen Telia-killen som jag satt och snackade med ett bra tag inne på lunchrummet några dagar innan. Vi stod och snackade ett tag sen skulle vi båda hemåt så vi delade en taxi. Han har den härligaste norrlandsdialekten, från Lule. Vi gjorde lite bus borta vid Snötorget typ, åkte kundvagn där lite, det var skoj. Han menade att jag ju måste komma ihåg denna tid som lite skoj och inte bara fest och jobb och sånt. Så det var därför vi gjorde det, haha. Anyway kom hem tillslut men sov väl inte många timmar precis. Sen var det ju att jobba dagen efter, träffa Telia-killen igen, det var intressant!

Sen när jag kom hem vid halv 10 var det lite fest hemma i min lya så det var bara att rätta sig in i ledet. Jag satte på mig min efterfesten-tröja och sen var det bara att fota när det var HC på kvällen. Blev lite svårt att fota eftersom jag tydligen hade annat för mig men Sofia och Niklas fotade visst åt mig lite, tack!

Dagen efter var jag lagom kaxig, som till kl 15 ca. Hade en sambo som spelade Guitarhero på galet hög volym för han trodde ingen var hemma men det gjorde mig ingenting ja var helt död iallafall.
Han hade givetvis hört om mina bravader och bara skakade på skallen. Dock i avundsjuka det vet jag allt!;)

När man jobbar så här vet man inte riktigt vad det är för dag, man blir lite blind och tror det är fredag på en måndag eller nått. Lite skumt.
Igår solade jag efter jobbet, jag började vid 7 och gick alltså upp vid 6, och hade kommit hem vid 2 från HC på söndagen. Inte mycket sömn men klarade det ändå fint, men i solariet somnade jag flera gånger. Vaknade av att jag ryckte till!

Idag har jag färgat mitt hår det behövdes verkligen. Sambo Jimmi säger att det ska vara utegång ikväll jag får väl se, han menar att han kommer leda i hans tävling mot mig om inte ja går ut också, ja lite sjuk i skallen är han allt! ;)

Vi får se hur det blir med den saken. Blir det utgång så blir det ingen dricka för jag ska jobba imorgon, och inte ens på vanliga stället, utan på Sälenstugan fö det är en del som är sjuka och vi måste omflyttas lite.

PUSS och gott nytt år mina nära och kära!//Sashi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0