Tiden räcker inte till...

...det är förjäkligt att man inte uppdaterar oftare, men ofta efter jobbet är man antingen så trött att man nästan somnar vid tv:n eller så är det fest och utgång på HC eller Högis.

Hur summerar vi förra veckan då, lugn utgång tisdags på Harrys, sen var det ju julbak onsdagen och jag ska lägga upp bilder på bullarna strax! Sen var det utgång torsdag, fredag lördag söndag. På söndagen brukar det vara HC men det var kick-off denna gång på Högis. Fick stå ett tag i kö för att komma in, och väl därinne var det tjo och tjim. Det var live band, ett coverband som spleade lite bra dängor. Tillsist kom jag längst fram och fan vad mina underarmar fick ta stryck, och jag har beviset på armarna nu, minst 5 blåmärken i rad som på ett pärlband, det är läckert må jag säga.

Sen var det jobb måndag och tisdag, onsdags var det introdag då man skulle gå runt hela anläggningen typ och får lite mer info om liften, skidskolan och skidåkarna. Köpte mig en Sälen zip-tröja för 225 kr, halva priset. Jag orkar inte vänta på att våra hoodies ska komma så jag köpte en engen tröja nu,men skule inte förvåna mig om tröjsatarna har kommit nu!
Anyway efter detta var det After-Intro på Gustav Bar o Kök eller vad det nu heter. Där var det mat och dricka. Det blev några öl, oj oj Sasha och några öl, ingen bra kombination kanske. För efter det blev det att dra förbi  vårt boendet och dra i oss lite till dricka. Sen körde Jimmi oss till Tandådalen! Där var det onsdagspartaj! Det var riktigt skoj och mycket folk.

Sen var det ju så att jag och Petra hade lovat varandra att dra ut i backen på torsdags men så blev det inte, jag var så hemskt trött och bakis så jag kom inte upp ur sängen för ens kl 3. Det är ölen som gör det, men Niklas på Fäbo påstod att hade jag inte druckit vatten samtidigt hade jag mått bättre, det tror jag inte på dock. Efter att par timmar så var jag normal igen och jag och Petra dog en sväng ner t Stadium vid Snö för att se om det var nått skoj på rean men nej det var det inte. Dyra kläder som fortfarande var dyra fast det var 50% rea. Efter det styrde vi kosan mot Fäbo för att bli bjudna på pizza av de boende där. Det var grymt gott, tack pojkar och flickor! Och sedan blev det Bonde söker fru och lite spel. Vid 11 styrde vi kosan hem igen och bums i säng bara.

Det var kasst väder igår så även om jag varit normal och inte bakis hade vi nog inte åkt i backen för det regnade och var +1 grad.

Nu ska jag snart bor till Fäbo och jag och Sandra ska ner till byn för att handla lite. Jag ska färga håret idag ahde jag tänkt. utväxten är hemsk.

Jag SKA uppdatera oftare....jag SKA!!
PUSS//Sashi



Kletdeg



Jag, Jimmi, och Petra går på starkglöggen



Mina bullar - ogräddade



Jimmi är mäkta stolt över sina bullar



Goda bullar

Kommentarer
Postat av: Linda

MUMS va smaskiga de ser ut gumman!! :D

2008-12-20 @ 15:32:27
URL: http://lindaviberg.blogg.se/
Postat av: Annika

HET...

2008-12-22 @ 17:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0