Oh my god, JAG har tränat på S.A.T.S!

Hejsan hopp!

Igår hade vi utbildning igen, mycket man ska kunna när man är i reception.
Efter det hade vi onsdagseftermiddagen ledig, så jag Eva, Petra och Sofia drog till gymmet! Det var rätt nice, lite fint och titta på, och då menar jag pojkar inte maskiner ;) Dit ska jag igen, snart, kanske redan imorgon fredag, innan jobbet, för jag början kl 14 till 21.30.

Idag har vi haft utbildning i DeDU, ja de' du gissa vad det handlar om. Vet inte om de vet vad förkortningen står för, men det handlar om klagomål och det man ska ändra eller förbättra eller byta ut i boendet.
Efter utbildningen blev det lite långlunch och sedan hade jag min första jobbdag!  Jobbade från 14 till 19. Vi många inne på repan, men det var jag Eva och Emma som var newbies, Jessica, mina ena sambo, är halvnewbie kan man säga, hon jobbade här på Lindvallen förra året men inte i repan som hon gör nu.

Nu sitter jag framför teven, Jimmi stimmar runt och dricker lite öl o firar att han inte jobbar mer den här veckan, Jessica sitter i soffan o glor teven, och Petra fixar mat som doftar mumma!

Jobbar som sagt imorn också till halv 10 så efter det va fan ska man göra då, fest på HC kanske!

Är ledig hela lördagen, så Eva och jag ska ta oss ner till Mora hade vi tänkt för att shoppa lite.

Lite trist väder här idag, töväder, så det är halt som fasen utanför huset där jag parkerade Anton.

Ja nu ska jag surfa vidare.
Pussis//Sashi

Kommentarer
Postat av: Linda

Duktigt av dig vännen o varit o tränat!! Får du nåt ledigt sen över jul lr?? Tänkte mest på juldan....Om jag har anledning o bli nervös...

2008-11-28 @ 17:47:14
Postat av: annika

den där jimmie var ju snygg!!

2008-12-01 @ 11:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0