Födelsedag då då då!

Säger till många att jag är 20 eller snart 21 men sanna åldern är ju 27 tyvärr. Det är sjukt, jag känner mig verkligen inte så gammal som det står på passet eller körkortet. Men det är ju bara att ta det med ro helt enkelt. Det är ju dock lite skoj att folk tror jag är yngre när jag väl säger "jag fyller 27".

Igår hade jag lite fest här hos mig på 37an. Några av mina nära och kära kom och sällskapade och drack och lyssnade på musik. Sen blev det lite allsång från dem, de sjöng ja må hon leva. Blev så glad så glad, MEN...sen hade de ju en present också! Den var invirad och packad ner i en påse, jag öppnade och fick en saligt glad chock när jag ser en gul och blå tröja och jag fattar att det är en HV 71 tröja! :D



Blev så hemskt glad, de som var här och såg mig vet hur jag såg ut, jag fick nästan tårar i ögonen ju! Nu ska jag sitta med den på varje finalmatch som är kvar och hoppas det bringar lycka!
Fick även en annan gullig present, en liten nalle från nallebudet tror jag det hette! Hemskt gulligt, tack! Fick en present av receptionen också, en liten voodoll! Som heter Roxie heart-stealer! Tydligen var det nått de tyckte passade mig!

Snart ska vi bort till fäbo för lite film och chips o dipp!

Pussar till er alla! :* (mwaah mwaah)

Kommentarer
Postat av: Karin

Alltså, som jag säger varje år: Sluta gnälla om hur gammal du är! Jag fyller ju förihelvete 36 (!!!) i år. Aaaahhhhh. Och det är INTE snyggt när utväxten på mitt färgade hår är vitt!!! GRATTIS på 21-årsdagen!

2009-04-04 @ 23:19:56
Postat av: Annika

Du är inte ensam om åldersnojjan, det är ju tur det :D Grattis

2009-04-11 @ 12:37:15
Postat av: order essays

till er alla! :*

2011-11-11 @ 15:21:10
URL: http://essaywritingservices.org/order.php17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0