Snart är det slut

Fick påbackning av någon som tyckte att jag bloggade dåligt. Så då får ja väl plita ner några rader nu då.

Påsken är på övergående och det var lite fest här och där under den tiden. HC 2 kvällar, Mattsson var hemma hos oss och livade upp stämningen.
I gårnatt fick jag samtal av bästa Linda, hon var på fest i Västervik och de hade haft lite nostalgimusik på så hon kände att det var dags att ringa mig, jag blev så glad så!

Igår lämnade den första repan-personen oss, Gute-Alex stack med sitt pick o pack, vi kramades och grät om vartannat. Nej kanske inte grät men kramades gjorde vi. Imorgon är det nästa gutes tur att lämna oss, Niklas glider hem i sin Snöboll till Gotlandet. Var borta vid hans repa idag och sa hejdå och kramades lite. (För just nu sitter jag i STHLM, rättare sagt Tyresö, hos Speedway-Linda herself!)
Anyway, snart är det över, säsongen 08/09 lider mot sitt slut. Vad ska man säga; jag kommer sakna er alla nya vänner, det vet ni gott! Min lever har fått sig en ordentlig törn men man lever bara en gång också. Kanske har tagit det lite lugnare på sista tiden men men, det kanske bara är bra så man kommer i fas för riktiga livet hemma igen, då man festa fredag, lördag och inget mer. I Sälen är det väl bara måndag man inte har mycket för om man festar då.
Men som sagt jag kommer tillbaka i höst igen, då är det säsong 09/10 som ska avverkas!

Imorgon är det speedwaymöte i Norrköping, det glider jag nog upp till "ungarna" i Västerås och sover där sedan sticker jag vidare upp till Sälen för jag jobbar 13.00 på onsdag. Då inleder jag sista rycker på Skistar.

Nu blir det käk här i casa de Linda.

"Typ 5 sek innan jag somnar, då passar det perfekt"! ;)

Kommentarer
Postat av: Ia

Härligt att du har de bra..Carpe Diem..

Men fan va gött att du snart är i Småland...Så man har något att se fram emot...

2009-04-13 @ 21:05:24
Postat av: Lindchen

Ska bli kul i sommar när vi kan ses lite oftare....Så slipper jag ju ringa också när jag får mina nostaligåterblickar till Håkan. Får se till o parta en del ihop juh! Ha det bra vännen min! Kraam

2009-04-14 @ 20:52:16
Postat av: Anonym

mm, fifaan vilka minnen man kommit hem med då. Fattar fortfarande inte att säsongen är över för min del. . Tack för denna säsong du, så lär vi ses i sommar!

2009-04-15 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0