Speedwayen gick skit...

Nu när man kommit hem så är det ju mycket speedway som gäller, och det var seriepremiär i Vetlanda igår då Västervik körde där. JAg åkte ganska tidigt för jag skulle uträtta lite ditt och datt, när jag kommer i rondellen "Droppen" i Västervik så kommer Iversen, Bjarne o Laguta o kör runt när ja står där och väntar, det var skoj! Sen efter uträttade ärenden gled jag vidare och hade en trevlig stund i en annan stad jag faktiskt inte varit i förut...anyway... ;)

Sen när jag väl var i Vetlanda var det hemskt varmt så jag kunde inte ha de kläder ja hade när ja åkte bilen. Matchen gick som sagt skit, Västervik förlorade med 57-39. Jag fick lite bra bilder hoppas jag iaf! Lade upp en del på facebook så glo där om ni vill!

Idag har jag legat och solat lite i omgångar och senare ikväll var jag ute och gick en timme dock efter att jag käkat popcorn haha.

Imorgon ska jag ta mig till STHLM för lite speedway på Gubbis och sen lite Valborgsfirande med Linda och Ashley.

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0