Västerås och Kollektivet

Oj vad jag har saknat Västerås märkte jag när jag gled igenom staden på E18 föut. Åkte ner mot stan precis där jag brukade bo, mitt kära Generatorgatan. Nostalgi nostalgi! Det var skönt också att se att motorvägen mellan avfarten ner mot Eskilstuna och till Västerås var färdigbyggd och det var 2-filigt!

Jag gled ner på stan en sväng och handlade lite på Make Up Store och sedan blev det en gobit på Saffett's det var verkligen inte igår, dock var det så mycket mat så jag pallade bara äta hälften. När jag kom till kollektivet var det +2 pers där men de va trevliga de också! Nu har jag ont i magen bara för jag klämde i mig en nötkräm också förbannat.

Imorgon bitti blir det att rulla upp mot fjällen igen, fixar inte riktigt den här "vanliga" luften ;), hehe jo vars men än har man ju ett jobb där uppe att sköta, annars hade jag stannat här nere och festat lite med töserna på Råby.

Nu blir det snart att väcka Törnrosa eller Draken kanske rättare sagt, haha, Annika lade sig och vilade ett slag så jag ska snart peta på henne att hon ska vakna.

Ha det gött tills vi skrivs igen!

PUSSAR till er som läser!


Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Allt bra?

Kram

2009-04-20 @ 13:53:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Draken? Bah!

2009-05-17 @ 17:21:56
URL: http://ballbreaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0