Jag har fasen inte mycket att tillföra idag

Igår var det födelsedagsfest för Hampus, borta på Fäbo. Hade tänkt gå ut men med tanke på att jag började kl 8 imorse så skippade jag utgång, satt och snackade med Petra o Niklas ett tag om skador och diverse. Sen blev det att nana kudde.

Idag är det fredagen den 13e men ännu har inget allvarligt skett, det känns ju bra. Jag har 2 vänner som fyller år idag hoppas de haft en underbar dag!

Och imorgon är det Alla hjärtans dag, som vanligt kommer det b
väl bli en ganska lam dag. Hjärtan och sånt hit o dit och själv får man inget, inte fårn den man helst vill ha ifrån iallafall.

Dock på vägen hem från jobbet idag så blev jag stannad av 2 killar som satt i en snödriva, från LKPG var de. De bjöd på öl och cider så ja slog mig ner på ena killes bräda och krunkade i mig lite cider. Den ena killen ville bjuda mig på McD imorn efter ja slutat jobba, haha visst sa ja. Om du kommer in på dagen och visar dig sa jag! Får se om han vågar visa sig! Hihi!

Sen har Jimmi-ponken hittat på att han ska tuta ihop mig med en av hans polare, dock skulle jag inte gråta floder precis för han e ju snygg, jojo! Meen tror inte han skulle klara av att fixa nått. Jag kan nog ordna det själv ;)

Nä helt allvarligt, nu ska jag kanske ta mig bort till Fäbo, Niklas-med-långa-sår-och-ett-par-stygn-på-benen sa att han var lite ensam, aksnek skulle joina honom i att göra ingenting.

PUSS to all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0