Ibland blir man trött på snön

Idag var det jobb som vanligt, jobbade till kl 18. Jag lade mig och solade lite efter jobbet det var helt underbart skönt och jag slummrade nog till ett tag också,mmm gött!
Sen traskade jag till ICA för att handla några saker till Petra. När jag sedan kom hem så var det mystiskt många bilar borta vid våra boenden, förklaringen var att det satt en lapp på vårt hus och alla andras, där det stod att det kommer skottas bort all "jävla" snö imorgon och att alla bilar ska vara borta från parkeringen senast kl 07.00 imornbitti. Jag suckade och tog tag i skyfflen och började skotta.



Mycket snö var det som kom




Typ gömd liten Anton

Sedan var det bara att traska bort till Gustavparkeringen och hämta Petras bil för att kunna få starthjälp. Dock gick det inte allt för bra, min Anton snurrade knappt runt i motorn. Gav det en mssa försök men gav sedan upp och ringde assistancekåren. Han kom efter bara 5 min för han hade varit i krokarna nyss. Kom och bar på en stor jävla svart låda och kopplade in den i batteriet och då hade Anton förmågan att start, ibland tror jag att han bara jävlas med mig. Det gick på 500 kr, suck. Men hade jag fått bogsera bort den till parkeringen hade det säkerligen gått på över 1000 så jag får va nöjd och le glatt.
Stoppade sedan in radiofronten i handskfacket och då hittade jag en halv spritflaska där! Jag som bett Sofia och Niklas att köpa åt mig på Systemet, men det kan ju alltid gå åt mer vad vet jag! ;)

Nu har jag skickat bilderna till Piraterna. De bilder de antagligen ska ha i programbladen på matcherna, jag ska då få mitt namn där! Yeye!

Förresten, igår var det personalkväll borta på Sälfjällstorget, borta vid gallerian. Det var smstävling och tipspromenad. En kille vann en Touchwiz från Samsung på smstävlingen. Sedan var det många som fick alla rätt på tipspromenaden. Bl.a. Eva! Hon fick välja bland lite priser och tog en middag för 2 på Harrys, nice ju! Sedan var det ett hemligt pris, det var för alla som hade lämnat in lapp med sitt namn och telefon i en låda. En av killarna som hade vunnit i tipspromenaden drog en lapp och han läste upp namnet: Sandra Davidsson!
Ehhhwhat sa jag och skrattade! Jag hade då vunnit en longboard!



Haha jag med min framtida sportleksak, eller?!

En skateboard fast mer ovalformad och man kan vippa på den så att den svänger när man åker. Jag har dock ingen användning för den och vad gör man med en sån grej här i Lindvallen liksom. Hade jag vunnit en snowboard då hade jag blivit lyrisk dock! Men jag ska sälja den tror jag! Värd minst 2000 kr, så är det någon som vill ha en longboard till sommaren så hojta till så kan vi diskutera!

Nu ska jag slappa lite och njuta av att jag är ledig imorn. Kanske ska dra ut och åka med Calle och hans polare, annars ska jag iallafall käka med dem.

Puss från mee!

Kommentarer
Postat av: Linda Viberg

Du har blivit utmanad! Gå in på min blogg för mer info :) Kram kram!

2009-01-31 @ 11:49:30
URL: http://lindaviberg.blogg.se/
Postat av: Jual Rumah di Jakarta

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Postat av: Grosir Baju Murah

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

Postat av: Jual Laptop

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0