Skidlektion var det ja

Torsdagens utgång med meningen från min mun "jag ska inte dricka upp hela den här vinfalskan" blev halv karate. Jäkla skit alltså, va dåligt jag planerar. På HC var det Alcazar som spelade jäklar de e bra alltså! Jag röjde coh sjöng och fotade!



Groovy groovy it is Alcazar



Sing with me



Ye

Var sedan lagom bakis dagen efter och skulle ju ha skidlektion vid 13.15 med en Jesper. Men jag lyckades sova en timme och sedan drog jag ner till Snöcentret och hyrde skidor och så. Kom till lektionen prick typ, å där stod min lärare och väntade. Han var en trevlig en som snackade om lite allt möjligt samtidigt som vi åkte lite. Han tyckte det så rätt ok ut i min åkning men att jag hade lite svårt för att svänga vänster. Och det vet jag ju om också så det måste jag nöta som bara den. Vi åkte en timme och det gick rätt fort tyckte jag.
Jesper sa jag gärna kunde åka lite själv efter lektionen för att nöta lite till och se om jag kunde få till svängarna lite. Så det gjorde jag, jag åkte en halvtimma sen orkade jag inte mer, och det snöade hela tiden så jag ville bara hem, jag var ju endå lite bakis också. Lämnade in skidorna, där Mössan by the way jobbade snygg som vanligt! Sen traskade jag hem i snövädret. Lade mig på soffan och slocknade efter jag sett reprisen av Vänner. Hade inte ens fått av mig thermobyxorna så där låg jag varm som fan och bakis. Sen kom Jimmi hem och väckte mig, efter ett tag masade jag in mig i sängen sen sov jag till runt 9 på kvällen. Totalt nedklubbad kände jag mig, och knaprade i mig lite korv och några kex.
Satt och snackade med lite folk på facebook-chatten, de menade jag skulle ut men nej nej. Söndag, så imorn alltså.

Imorgon är det alltså söndag. Det jobbigaste dagen i veckan, incheckning. Idag fick jag hoppa in på uteincheckningen i Timmerbyn eftersom Daniel inte kände att han ville vara där då han inte är frisk, då han varit sjuk och hemma från jobbet förra veckan.  Men det gick bara bra, fick sitta där ute med en tjej som hette Anna.

Nu sitter jag ensam på 37an och dricker vatten och käkar chips, det är livet det! :D
Det har snöat hela dagen idag så det var drygt 10 cm snö på bilen när jag kom hem, så det var bara att börja sopa.
När jag knatade hem och var hemma nästan så var det en kille och en tjej som var vid vägen vid Lammet o Grisen och tjejn var ordentligt full, och låg på vägen typ. Jag gick bort och hörde om de behövde nån hjälp, så jag stod där ett tag med tjejen och försökte få kontakt med henne. Hon kunde knappt så på benen och luktade hemskt mycket sprit. Men efter några minuter vaknade hon till och jag och hennes kille ledde iväg henne ner mot riktiningen Gubbmyren.
Det är värst vad man får uppleva här upp!

Nu ska jag softa mer!

Puss från mig//Sasha

Ps. Imorn kommer Calle från E-tuna upp, ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0