Så dålig på uppdateringar nu

I am so sorry men har varit mycket jobb och en del skidåkning här sedan jag skrev senast. Har blivit grymt bra eller haha ja kanske inte grymt bra men mycket bättre än första gången jag åkte. I tisdags hyrde jag t.o.m. medelavancerade skidor. Det kändes mycket bättre faktiskt för man kände hur de svängde mycket lättare än nybörjarskidorna, finfint.

Har sett en del kändisar, förra veckan var Karl-Petter bonden här med sin tjej, hon var dock en bitch som hade först slarvat bort ena nyckeln så vi gjorde ett låsbyte sen krävde hon att få den andra nyckeln också så att hon kunde vara säker på att vi inte bara tog 2000 kr av henne för att sedan använda nyckeln iallafall...vilken blåst brudjävel då.

Anyway, jag har även varit i Trysil och åkt lite skidor, dock trodde jag att jag skulle dö eller bryta mig något jävulskt, för jag fick slag på skidorna i ett av åken och trodde min stund var kommen, jag åkte så himla fort och kunde inte stanna men jag fixade det till slut och var helt skakis efter det för en stund. I Trysil såg vi en kändis också, en svensk skådis, han som spelade Daniel i Skilda Världar, Bengt Dahlqvist tror jag väl han heter.

Vad händer mer här då, det snöar och är fint väder om vartannat. Hade min bästa Linda på besök för ett par veckor sedan, det var jätteskoj, men jävla trist att vi inte kom in på HC på fredagen det var megalång kö så det var bara att vända klacken hem igen.

Talar knappt med min manilga sambo längre, vi råkade i luven på varandra för nån månad sedan om lite olika saker och redde aldrig ut det så så ligger det till med det. Jag orkar väl inte bry mig heller tar inte han upp det gör inte jag det heller, skiter i vilket.

Nu ska jag försöka blogga lite då och då tills dess att jag slutar här uppe det är ju bara en månad kvar nu tiden har gått så hemskt fort. Kommer ju sakna alla mina goa vänner häruppifrån när vi åker hem till vårt. Meeeen, Petra kanske får jobb på Kolmården, Niklas ska jobba på Öland, Hampus ska ju va i Vimmerby och Soifa kanske ska jobba i Vimmerby jag menar alla är ju nästan samlade då iallafall.

Måste ju bli lite återträffar i sommar och sen i augusti eller så är det väl återträff här uppe, vad härligt. Sen ska man ju tillbaka hit upp igen till säsongen igen om de nu vill ha mig här igen och att jag gjort ett bra arbete denna säsong.

Nu ska jag nog se lite mer Vänner har legat och degat och sett det idag var ledig och skippade skidorna idag.

Pusski!

Kommentarer
Postat av: Karin

"Sen ska man ju tillbaka hit upp igen till säsongen igen om de nu vill ha mig här igen och att jag gjort ett bra arbete denna säsong". Språkvetaren har lyckats klämma in inte mindre än 3 (!) "igen" i en och samma mening. Inte dåligt.



Vad bråkade du med din manlige sambo om?



Kram!/

En utarbetad Textivalsyster

2009-03-29 @ 15:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0