Slutdatum satt

Idag när vi hade måndagsmöte så hade Gunilla gjort slutdatum för de som är på receptionen.
Jag slutar den 19e April så efter det antar jag att det blir hem för att se träningsmatchen mellan Västervik Speedway och Lejonen sen ska jag nog upp hit igen för avslutningen för den vill jag inte missa. In Flames och Sahara Hotnights ska tydligen spela, grymt skoj ju!

Nu sitter jag hemma och ser på snön som faller tungt, och blåser gör det också. Imorgon jobbar jag inte förens kl 13 och vid 18 ska vi upp på Snögubben för fondue, måste få med mig kameran dit det var drygt 30 pers från Logi & Fastighet som ska med. Onsdag och torsdag är jag ledig då ska Petra och jag ta oss till Tandådalen och Hundfjället och åka lite skidor.

Nån rulle ikväll på fäbo antar jag, får se vad det blir för film då. Anyway.

Ha det fint alla fina! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0