Sardinien e great!

Hej hopp!
Har varit på Sardinien en sväng och hälsat på min Sälen-sambo tillika arbetskamrat Petra o hennes karl Carlo. Det var härligt som bara den! Soligt o varmt, dock var jag bakis en dag men då var det iaf molnigt så det gör ju inget! Kolla fecabook för att se bilderna! Blått hav och skinande sol det är grejer det.

Dagen innan Sardinien var det speedway i Eskilstuna, träffade diverse härligt folk som vanligt! Och sen vann ju Västervik också så det var ju kanonbra! Ikväll är det första hemmamatchen för Västervik, de möter Indianerna. Får se hur det går med den saken, kumlagubbarna är vassa, nu har de ju t.ex. Rune Holta i laget, den söte norrbaggen!

Anyway, nu sitter jag med chokladansiktsmask på mig och väntar på att den ska göra sitt jobb, sen ska jag fixa håer och vidare ska jag rulla in till stora stan. Ska träffa Luring och se om det finns nån klipptid till mig vore skönt att få av lite hår så här till sommaren faktiskt. Jag blir minre och mindre rädd för frisörer nu...men de e fortfarande läskiga...huuuga..

Efter speedwayen ska jag rulla vidare, till annan ort, ska bli trevligt! ;)

ses hörs över och ut klart slut!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0