Västervik vann i tisdags

och jag fick mig en rejäl chock när jag var uppe vid banan tidigare på eftermiddagen. En viss herr dansk behagade sig vara där, har inte träffat honom sedan i Polen i höstas då det gick som det gick :S

Blev helt skakis eftersom jag inte alls visste att han skulle vara där, men efter jag lugnat ner mig gick jag ner och snackade med honom. Det visade sig att han skulle hjälpa till för en mek inte kunde jobba så mycket, men bara nu denna vecka typ.
Gled in på danskan nästan direkt, han hade nästan tappat förmågan att fatta svenska verkar det som ;) så vad gör man inte då liksom och eftersm jag kan danska så var det ju bara att pladdra på och hoppas att han fattade allt jag sa!

Efter chocken på banan åke jag, Luring och Fabbe in till stan igen för jag skulle klippa mig, vilket inte tog så lång tid. Efter det tog vi en sväng till McD och där var även Zaida och Malin-med-bebismagen! Lider med stackars Malin som är i dryga mitten av sin graviditet men fortfarande mår illa o kräks minst en gång om dagen, fan va jobbigt.Men det kommer ju vara värt det när guldklimpen behagar trilla ut! Anyway, jag och Fabbe tog en sväng hem till honom för att hämta några grejer sedan var det banan som var målet igen då. Gled in genom depå-infarten som vanligt, har man pressleg så har man!;)

Matchen var härlig, vi vann ju! 54-42 till oss emot de kämpande Kumla-Indianerna.
Fick många pärlor till bilder som vanligt! Men gud vad jag längtar efter en ny kamera det är helt galet vad min är seg tycker jag. 3bps är allt för lite. Allmosor och sponsring emottages gladeligen!!

Efter matchen snackade jag med herr dansk igen och sa hejdå o trevligt at träffas, jag hade någon annanstans att vara lite senare på kvällen! Hade en trevlig kväll/natt/morgon men alltid trist och dra därifrån men så är det ju. Ses snart igen! :*

Idag har jag jobbat lite igen, full rulle nästan hela tiden skönt för då gr tiden utan att man tänker på det. Galet att man tycker passen på macken är långa, de e ju ingeting jämfört med Sälenjobbets pass, sällan kortare än 8 timmar.

Nu ska jag nog snart sminka av mig, och krypa ner i sängen. Men inte riktigt än herr hlp fyller min mobil med trevliga sms!;)

Nä nu blir det mot toan och borsta bissingarna!

Puss kram över och ut punkt slut!

Kommentarer
Postat av: term paper

Yahoo_ they won!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0